TECH

Διαδικασία Ανακατασκευής

Προϋπόθεση για την ανακατασκευή ενός σασμάν είναι η γενική εικόνα του, δηλαδή να γνωρίζει ο επισκευαστής πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει το αυτοκίνητο για να εξετάσει τη φθορά των μετάλλων.

Ειδικά στα επαγγελματικά αυτοκίνητα που η χρήση είναι μεγάλη π.χ. στα ταξί, η ανακατασκευή στο ίδιο το κιβώτιο είναι δύσκολη έως αδύνατη, διότι τα μέταλλα είναι παρά πολύ φθαρμένα.

Ο αρχικός έλεγχος περιλαμβάνει μετρήσεις μέσα στο σασμάν, στα γρανάζια, στους άξονες και τους πλανήτες.

Οι μετρήσεις αφορούν στη φθορά των μετάλλων, οι οποίες μπορεί να είναι στο κέλυφος του κιβωτίου. Αν αυτές οι φθορές ξεπερνούν τα 5 χιλιοστά του εκατοστού, τότε η ανακατασκευή πραγματοποιείται παρά πολύ δύσκολα. Κατά τον έλεγχο των γραναζιών και των πλανητών, εάν διαπιστωθεί έστω και η ελάχιστη φθορά, γίνεται άμεση αντικατάσταση.

Όταν το κιβώτιο περάσει τον έλεγχο και κριθεί ότι μπορεί να ανακατασκευαστεί, η επόμενη διαδικασία που ακολουθεί, είναι το λύσιμο του. Το κιβώτιο λύνεται σε επιμέρους τμήματα, πλένεται, καθαρίζεται σε ειδικά πλυντήρια και με ειδικά φάρμακα. Οι καλωδιώσεις μέσα στο σασμάν αντικαθίστανται πάντα με καινούριες.

Μετρώντας με ειδικά παχύμετρα και υδραυλικά μηχανήματα, ακολουθεί η ανακατασκευή του κιβωτίου.